- Műszeres méréssel ellenőrizhető teljesítménynövekedés
- Dinamikusabb, pörgősebb motor
- Üzemanyag fogyasztás csökkenés akár 5-15%-kal
- Stabilabb alapjárat
- Stabilabb hideg indulás
- Dinamikusabb, pörgősebb motor
- Üzemanyag fogyasztás csökkenés akár 5-15%-kal
- Stabilabb alapjárat
- Stabilabb hideg indulás
- Károsanyag kibocsájtás csökkenése 40-70%-kal
Egyszerű beszerelés a gépjárművekbe!
A Petrol Booster és a Turbo Booster beszerelése igen egyszerű. Az üzemanyag vezetékre kívülről kell rögzíteni egy gyorsbilinccsel. A felszerelése nem érinti a gépjárművek garanciáját. Egyre több márkakereskedő ajánl ilyen elven működő készüléket kiegészítésként autóihoz. Ha a motorról leszerelik, az égés minősége romlani kezd, és visszaáll az adott típusra jellemző alacsonyabb hatásfok. Semmilyen módszerrel nem mutatható ki, hogy korábban fel volt szerelve. Kisebb teljesítményű autóknál a Petrol Booster, nagyobb motortérfogatú autóknál a Turbo Booster felszerelése ajánlott.

Működési elv:
Az üzemanyag erős mágneses téren halad át. Amint az a szimbolikus ábrán is látható, a mágnes hatással van a szénhidrogénekre, így a benzinre, a gázolajra és a gázra is. A készülék fizikai porlasztásrásegítőként működik, az üzemanyag jobban keveredik a levegővel, és az égés során több hő szabadul fel belőle, amit műszeresen lehet ellenőrizni.


A Petrol/Turbo Booster előnyös tulajdonságai autókon:
A változást azonnal érezhetjük: megnő a motor teljesítménye.

A megtakarítás függ a motor évjáratától, állapotától és típusától.
Bekerülési költségek:
Petrol Booster

Fogyasztói ára: 4375 Ft
Beszerelés díja, ha szakembert kér hozzá: kb. 1000 Ft
Műszeres bemérés díja, ha kéri: 3000 Ft
Turbo Booster

Fogyasztói ára: 11250 Ft
Beszerelés díja, ha szakembert kér hozzá: kb. 1000 Ft
Műszeres bemérés díja, ha kéri: 3000 Ft
Beszerelés díja, ha szakembert kér hozzá: kb. 1000 Ft
Műszeres bemérés díja, ha kéri: 3000 Ft
Mérőpados bemérés
A mérőpad forradalmian új, gyors és pontos méréseket végez. A mérésről számítógépes jegyzőkönyv készül, amint az az alábbi ábrákon is látható (a felhasznált képek és információk a Power Controll kft-től származnak).
Az üzemanyag megtakarítás oka, hogy ugyanabból az üzemanyag mennyiségből több hő szabadul fel a gépkocsi motorteréből. Ennek következtében a kocsi maximális teljesítménye is megnő. Ezt a növekedést is mérni lehet ezen a különleges mérőpadon.

Felül egy Suzuki Ignis próbamérése szerepel a turbo booster felszerelése előtt. Alul a jegyzőkönyv vonatkozó része látható kinagyítva. A jegyzőkönyv szerint a jármű 66 lóerős volt.


A kinagyított részen jól látható, hogy az eredetileg 66 lóerős Suzuki Ignis teljesítménye 74 lóerőre, több mint 12% százalékkal megnövekedett.

Az üzemanyag megtakarítás oka, hogy ugyanabból az üzemanyag mennyiségből több hő szabadul fel a gépkocsi motorteréből. Ennek következtében a kocsi maximális teljesítménye is megnő. Ezt a növekedést lehet mérni ezen a különleges mérőpadon.

Bővítő használata
Az üzemanyagcsőbe beépített bővítő segítségével az üzemanyag lelassul a csőben, és hosszabb ideig tartózkodik a mágneses térben, erősebb hatást gyakorol rá. A bővítő használatával további kb. 5%-os hatásfok-javulás érhető el.
További felvilágosítás és megrendelés:
SUTARSKI SZABOLCS
+36/70/549-6712
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Nem tudom, ki a feltalálója. A Nobel-díjas kémikus, akit összefüggésbe hoznak ezzel a találmánnyal, Oláh György, de ő csak alapkutatással foglalkozik, semmi köze nincs a készülékhez. Egyébként - állítólag - már a német Messerschmidt repülőgépeken alkalmazták a mágneses fogyasztáscsökkentő eljárást, ebből is látszik, hogy Oláh Györgynek semmi köze a találmányhoz. Egyes "jól képzett" "okos tojások" azonban hülyeségnek tartják, hogy a mágneses tér hatással lehet a szénhidrogénekre. Ha jól tudom, erre cáfol rá Oláh György elméleti munkássága. Neki ennyi köze van az egészhez, semmi több.