Itt egy jól bevált módszer, hogy több pénz maradjon a zsebedben!

Fogyasztáscsökkentés gépjárműveken

- Műszeres méréssel ellenőrizhető teljesítménynövekedés
- Dinamikusabb, pörgősebb motor
- Üzemanyag fogyasztás csökkenés akár 5-15%-kal
- Stabilabb alapjárat
- Stabilabb hideg indulás
- Károsanyag kibocsájtás csökkenése 40-70%-kal

Egyszerű beszerelés a gépjárművekbe!


A Petrol Booster és a Turbo Booster beszerelése igen egyszerű. Az üzemanyag vezetékre kívülről kell rögzíteni egy gyorsbilinccsel. A felszerelése nem érinti a gépjárművek garanciáját. Egyre több márkakereskedő ajánl ilyen elven működő készüléket kiegészítésként autóihoz. Ha a motorról leszerelik, az égés minősége romlani kezd, és visszaáll az adott típusra jellemző alacsonyabb hatásfok. Semmilyen módszerrel nem mutatható ki, hogy korábban fel volt szerelve. Kisebb teljesítményű autóknál a Petrol Booster, nagyobb motortérfogatú autóknál a Turbo Booster felszerelése ajánlott.



Működési elv:

Az üzemanyag erős mágneses téren halad át. Amint az a szimbolikus ábrán is látható, a mágnes hatással van a szénhidrogénekre, így a benzinre, a gázolajra és a gázra is. A készülék fizikai porlasztásrásegítőként működik, az üzemanyag jobban keveredik a levegővel, és az égés során több hő szabadul fel belőle, amit műszeresen lehet ellenőrizni.


A Petrol/Turbo Booster előnyös tulajdonságai autókon:


A változást azonnal érezhetjük: megnő a motor teljesítménye.

A Petrol/Turbo Booster kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz. Élettartama gyakorlatilag végtelen. Üzemeltetési költségei nincsenek, kiváló az ár-érték aránya. Nincs befolyással a gépjárművek garanciájára. Kb. 100 üzemóra elteltével a környezetvédelmi paraméterek is 40-70%-kal javulnak.
A megtakarítás függ a motor évjáratától, állapotától és típusától.



Bekerülési költségek:

Petrol Booster
1400 cm3 alatti benzinmotorokhoz
Fogyasztói ára: 4375 Ft
Beszerelés díja, ha szakembert kér hozzá: kb. 1000 Ft
Műszeres bemérés díja, ha kéri: 3000 Ft

Turbo Booster
1200 cm3, vagy afeletti benzinmotorokhoz, dieselmotorokhoz
Fogyasztói ára: 11250 Ft
Beszerelés díja, ha szakembert kér hozzá: kb. 1000 Ft
Műszeres bemérés díja, ha kéri: 3000 Ft


Mérőpados bemérés

A mérőpad forradalmian új, gyors és pontos méréseket végez. A mérésről számítógépes jegyzőkönyv készül, amint az az alábbi ábrákon is látható (a felhasznált képek és információk a Power Controll kft-től származnak).

Az üzemanyag megtakarítás oka, hogy ugyanabból az üzemanyag mennyiségből több hő szabadul fel a gépkocsi motorteréből. Ennek következtében a kocsi maximális teljesítménye is megnő. Ezt a növekedést is mérni lehet ezen a különleges mérőpadon.
Felül egy Suzuki Ignis próbamérése szerepel a turbo booster felszerelése előtt. Alul a jegyzőkönyv vonatkozó része látható kinagyítva. A jegyzőkönyv szerint a jármű 66 lóerős volt.
A turbo booster felszerelése után (tíz perccel később) újabb mérésre került sor (az időpont a bal felső sarokban pirossal keretezve látható).


A kinagyított részen jól látható, hogy az eredetileg 66 lóerős Suzuki Ignis teljesítménye 74 lóerőre, több mint 12% százalékkal megnövekedett.


Az üzemanyag megtakarítás oka, hogy ugyanabból az üzemanyag mennyiségből több hő szabadul fel a gépkocsi motorteréből. Ennek következtében a kocsi maximális teljesítménye is megnő. Ezt a növekedést lehet mérni ezen a különleges mérőpadon.
Mérés: Ráálunk a mérőpadra. Minden kerék alá egy hintaágy kerül. A hintaágyban egy-egy görgőpár van beépítve. Valamennyi hintaágyhoz öt erőmérő cella és egy nyomatékmérő tartozik, melyek rendkívűl pontos mérést tesznek lehetővé, és segítségükkel gyakorlatilag minden információ megszerezhető ami a kerekek és az útfelület kapcsolatából ered. A különböző irányban ható erők, a kerekek terhelése, a fékezéskor illetve gyorsításkor keletkező nyomaték, a fékhatás, a blokkolásgátló működése, jégfolt szimulálása csak elenyésző töredéke a mérhető adatoknak.
Bővítő használata
Az üzemanyagcsőbe beépített bővítő segítségével az üzemanyag lelassul a csőben, és hosszabb ideig tartózkodik a mágneses térben, erősebb hatást gyakorol rá. A bővítő használatával további kb. 5%-os hatásfok-javulás érhető el.

További felvilágosítás és megrendelés:

SUTARSKI SZABOLCS

+36/70/549-6712

okoshaztartas@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem tudom, ki a feltalálója. A Nobel-díjas kémikus, akit összefüggésbe hoznak ezzel a találmánnyal, Oláh György, de ő csak alapkutatással foglalkozik, semmi köze nincs a készülékhez. Egyébként - állítólag - már a német Messerschmidt repülőgépeken alkalmazták a mágneses fogyasztáscsökkentő eljárást, ebből is látszik, hogy Oláh Györgynek semmi köze a találmányhoz. Egyes "jól képzett" "okos tojások" azonban hülyeségnek tartják, hogy a mágneses tér hatással lehet a szénhidrogénekre. Ha jól tudom, erre cáfol rá Oláh György elméleti munkássága. Neki ennyi köze van az egészhez, semmi több.